Meest gestelde vragen

Hoe maak ik een account aan?

Het hebben van een persoonlijke account is erg handig om uw historische bestellingen te bekijken en zo gemakkelijk en snel een nieuwe bestelling te plaatsen. Rechts naast de zoekbalk klikt u op ‘Mijn Account’ en vult u uw gegevens en wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten kunt u deze gemakkelijk resetten door te klikken op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een email waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken waarna u weer kunt inloggen op uw persoonlijke account.

Hoe plaats ik een bestelling?

Dat doet u in 3 eenvoudige stappen:
1)  Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
2) Controleer uw bestelling. Vul zo volledig mogelijk uw factuur en afleveradres gegevens in.  
3) Rond uw bestelling af door te betalen. Dat kan via iDEAL of op factuur als u een zakelijke klant bent. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunt u uw bestelling aanpassen door artikelen toe te voegen. Is uw bestelling al wel verpakt en verzonden kunnen we aanvullingen wel direct verwerken, maar niet garanderen dat deze samen worden aangeleverd.  

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd van uw bestelde artikelen. Artikelen die op voorraad zijn, heb je veelal de volgende dag nog in huis als je je bestelling vóór 14:00u hebt geplaatst. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn wat langer onderweg. U wordt altijd per email geïnformeerd over de verwachte leverdatum.