order

Bestellen

Het bestellen van goederen is erg eenvoudig bij VanDoClean. Zoek uw producten op via de categorieën en plaats deze in het winkelmandje. Nadat u alles heeft gevonden en heeft toegevoegd gaat u verder met afrekenen. Controleer altijd goed of de juiste goederen met de gewenste aantallen correct staan vermeld. Vul vervolgens zo volledig mogelijk uw factuur en afleveradres gegevens in en vermeld wanneer nodig aanvullende instructies. Selecteer de gewenste betaalmethode en klik op de button ‘bestelling plaatsen’. Na ontvangst van uw order zullen wij deze verwerken en ontvangt u van ons nog een orderbevestiging met de inhoud van uw bestelling. Voorraad artikelen die vóór 14:00u bij ons binnenkomen worden normaal gesproken nog dezelfde dag verstuurd en ingepland voor levering op de eerstvolgende werkdag.

pay

Betalen

In onze webshop heeft u de mogelijkheid te kiezen voor 2 verschillende betaalmethoden, tw. ‘iDeal‘ en ‘Op factuur‘. iDeal is de makkelijkste manier om uw betaling te doen en ook de verwerkingstijd voor uw orders loopt hierdoor geen vertraging op. Om gebruik te maken van de betaalmethode ‘Op Factuur’ dient u een zakelijke klant te zijn welke geregistreerd staat bij de Kamer van Koophandel in Nederland. Na ontvangst van uw order zullen wij daarom altijd eerst uw gegevens controleren alvorens wij uw order verder zullen verwerken.

send

Verzending

Orders welke wij vóór 14:00u ontvangen en uit voorraad kunnen leveren gaan normaal gesproken nog dezelfde dag de deur uit om te worden ingepland voor levering op de volgende werkdag. Pakketzendingen versturen wij standaard met GLS. Heeft u een account bij een andere koerier kunnen we de zending uiteraard ook versturen op uw account. Palletzendingen worden verzorgd door vervoerders die zijn aangesloten bij het ‘Benelux netwerk’ en worden veelal ook de eerstvolgende werkdag na afhaling geleverd. Heeft u uw zending binnen 3 werkdagen na het versturen van uw order nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch even contact op met onze klantenservice en wij kunnen u vrij snel informeren over de status van de levering.

return

Retourneren

Het kan voorkomen dat u het bestelde product wilt retourneren. Voor producten welke wij standaard op voorraad houden is dit normaal gezien geen enkel probleem. Retourneren kan bij ons binnen 8 dagen na ontvangst van uw goederen, maar dient wel vooraf telefonisch gemeld te worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. Producten die speciaal voor u zijn besteld kunnen niet worden geretourneerd.

complain

Klachten

U heeft uw bestelling ontvangen maar bent niet 100% tevreden. Dit kan voorkomen omdat bijvoorbeeld de conditie van de goederen/verpakking niet naar tevredenheid is doordat de zending tijdens transport schade heeft opgelopen. Een andere reden kan zijn dat u niet de goederen heeft ontvangen die u besteld heeft. Zichtbare schade of gebreken dienen binnen 3 werkdagen na ontvangst te worden gemeld. Onzichtbare schade of gebreken dienen binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen te worden gemeld. Neemt u svp contact op met onze klantenservice om uw klacht te melden en wij zullen altijd proberen op zéér korte termijn een passende oplossing te bieden.